.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتهام ضدولايت فقيه به رييس مجلس خبرگان!

حسین سبحانی پور يكي از بينندگان «آینده» با ارسال مطلبي با عنوان :"وقتی رئیس مجلس خبرگان ضد ولایت فقیه معرفی می شود؟" نوشته است:

خبر مصاحبه وزیر دادگستری دولت نهم که باید قانونمدارترین وزیر باشد، من را با تمام وجود تکان داد. تکان از این بابت که اگر چنین است و ایشان راست می فرمایند، پس در جمهوری اسلامی چه کسی به ولایت فقیه باور دارد؟
اگر قرار باشد کسی به ولایت فقیه ایمان داشته باشد اول از همه مجلس خبرگان و به ویژه ریاست آن است. در صورت عدم اعتقاد او آیا جایی برای دیگران می ماند. این رئیسی است که با رأی اکثریت خبرگان به ریاست انتخاب شده است.
آقای وزیر دادگستری به این عبارت که «يك عده‌اي دارند فتنه مي‌كنند. دارند شوراي رهبري را در برابر رهبري علم مي‌كنند. دنبال چه چيزي هستند؛ دارند ولايت فقيه را مي‌زنند و مي‌گويند عشق ما ولايت فقيه است! مواظب باشيد در مقابل اين فتنه‌هايي را كه دارد شكل مي‌گيرد بين احمدي‌نژاد و مرجعيت هيچ مشكلي نيست» دنبال بیان چیست؟
بر اساس ظاهر نظر ایشان رئیس مجلس خبرگان هم ضد ولایت فقیه است. ضدیت با ولایت فقیه او هم دو بعد دارد. نه به اصل آن باور دارد چون شورای فقها را مطرح کرده و نه در عمل وفادار است چون «دارد ولایت فقیه را می زند».
در نظامی که رئیس مجلس خبرگان آن از طرف یک وزیر اینچنین متهم شود و کسی هم صدای اعتراضی بلند نکند، چه چیزی را باید پیش بینی کرد؟ آیا دیگر کسی جرأت سخن گفتن دارد؟
طی سه سال گذشته بیشتر کسانی که معتمد رهبری بودند از مشاغل مهم شان برکنار شده و جای آنان را افراد ... ناشناس گرفتند. آیا کسی نباید تردید کند که این برخورد با ولایت فقیه است؟ آیا کسی نباید تصور کند که آینده این وضعیت به روبرو شدن با ولایت فقیه منجر خواهد شد؟
اما این که چرا این افراد دیگران را ضد ولایت فقیه می دانند تنها و تنها برای دادن آدرس اشتباه است. برای این است که مردم را رودرروی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و چهره های متنفذ قرار دهند.
اما به نظر می رسد مردم را نمی شناسند. اینان ملت را بد تفسیر کرده اند و یاران خویش را که شماری اندک اند به تمامی ملت تعبیر می کنند.
در باره ادعای دیگر آقای الهام که گفته اند فتنه هایی هست که بین احمدی نژاد و مرجعیت فاصله بیندازد و مشکلی نیست، واقعا جمله خلاف واقع تر از این نمی توان گفت. هنوز چند ماه از برخورد آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله صافی با دولت نگذشته است؟ آیا واقعا مراجع تقلید تحت تأثیر فتنه گری جریانات فتنه انگیز هستند؟ این فتنه انگیزان چه کسانی هستند که به این راحتی و در طول سه سال سبب شدند تا مراجع تقلید، مقامات دولتی را به خانه خود راه ندهند و امروز حتی حاضر ...نشوند؟
بدون شک رهبری مراقب این گونه رفتارهای خلاف و اظهارنظرهای بی پایه و اساس هست و به موقع نسبت به آنها هشدار و در صورت تکرار اقدام لازم را خواهند کرد. هیچ کس تردید ندارد همان طور که آقای هاشمی به آقای خامنه ای عشق می ورزد، مقام معظم رهبری هم یار دیرین خود را بهتر از دیگران می شناسد، بهتر از کودکانی که از شیرخوارگی در دامان انقلابیون بزرگی مانند امام، مقام معظم رهبری و کسانی چون هاشمی رفسنجانی بزرگ شدند و امروز تفنگ خویش را به جای آن که به سوی دشمن نشانه بروند، برابر چهره های اصیل انقلاب گرفته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.